I am a bitch blond and....

BEAUTIFUL :) Haha! Fick det från HAIRSPRAY, fast dom sjunger : i am big blond and beautiful :

Men iaf! Min dag har vart perfa! Var i jakobsberg idah och käka glass, skit mysigt <3

Imorn ska jag träffa Alexi (alexandra) efter skolan, ska bli as kul! Har ingen aning om vad vi ska göra... Men hon är lite sjuk i huvudet oxå, ja, nu kommer det.... HON TÄNKER KÖPA EN GRÖN mjukis-dress! Man ska ju ha rosa, vet hon inte det lixom ?? Måste fan ringa henne och säga till... Fast iförsej, hon kan ju starta en ny trend, as coolt ju! Haha.. Men JAG tänker iaf tattuera mig.. Det ska stå : BIATCH : coolt ha? Fast jag är juw bara 14... Hur ska det här gå till.. Falskt lägg? Min kompis (nt alexi utan olliie (olivia)) gjorde ett falsklägg, fast dum som hon va så skrev hon att hon var 45 år! Hahaa... Gud vad hon gjorde bort sig, sen dess (typ 4 månader sen) har hon inte vart där! Men näää... Äh.. Jag får väl vänta nåra år dah! Och dessutom så skulle ja nog ångra mig om nåra år :/

Men nu ska jag hjälpa en liten fjortis med besökarna ;) www.shms.blogg.se typ 14 år och en riktig.. ååååh.. Vill inte säga vad hon är för jag vill ju inte riskera avstängning ;) Men iaf, hon kaxar och är stöddig mor lilla söta www.princessalliie.blogg.se ! Och det ska hon ge fan i! Ja, jag känner princessalliie! Och ifall du ska bråka sahra (shms) så ge dej på nån i din egen ålder! Tycker fan synd om lilla fjortisen... ojj ojj ojj....

Jadå! Nu får du väl lite besökare till gumman (shms)!

Två länkar på 1 dag, är man inte underbar lr? <3

With love from : BITCHIE

Kommentarer
Postat av: ♥ Yums ♥

spammar?

2009-09-21 @ 19:16:42
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos :] ♥

hah du har inga besökare -.- ?

men well .. vadå? hon börja ju=) ? och yeah right att du är fjorton. Det märks i alla fall inte. Och du .. tala för dig själv. är du inte intresserad av min blogg. fine läs inte då? OUF ÄGD !

hejdå tack för ett gott skratt =D!

2009-09-21 @ 19:24:32
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-09-21 @ 19:39:54
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: emma

Svara på veckans fråga om skönhets operationer på min blogg :)



Trevlig kväll!

(www.emzgoesmusic.blogg.se)

2009-09-21 @ 20:08:04
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin fin blogg (:



http://johannazara.blogg.se/

2009-09-21 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0