Tjafs med shms

sarah sötnos :] ♥ om Good Morning...:
Men oj! Det var du det. ja, men GUMMAN det var ju så två år sen, dah !
gulligt att du fortfarande läser min blogg. =)
I know u love me



Men ser ni? Jag kommenterade hennes fjortis bild och skrev ungefär såhär : Och du är inte fjortis? :
Och "i know you love me" så wannabee dessie! Jag stör mig verkligen på sånna där människor, som tror att dom är så jävla mycket bättre än alla andra! Ja, visst, hon kan va glad att jag läser hennes blogg, visst! Ta det som en komplimang, men du ska veta att jag inte läser din blogg för att jag "älskar" den utan för att du är så ...*vill inte reskera avstäning...*... Men kör på det du! Det kommer du ju skit långt med lilla GUMMAN <33
Vi fårse vad hon svarar nue, skrev typ att hon skulle sluta att hålla på och att jag nt älskar henne och bla bla bla....
With love from : BITCHIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0